Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Αλεπουδέλι

Με παίρνει τηλέφωνο ο Τάσος και μου λέει "βρήκα μια αλεπού στο μελισοκομείο". Τρελάθηκα! Να μου έλεγε αρκούδα δε θα τρόμαζα τόσο.Θα ήξερα ότι θα τα έβρισκα όλα ανάποδα. Αλλά αυτή η κυρία τι πήγε να κάνει εκεί μαζί με τα έντομα? Θέλησε γλυκό επιδόρπιο; Πήγε να ζεσταθεί λίγο από τα κλιματιστικά των κυψελών;
Οταν πήγα εκεί που λύθηκαν οι απορίες. Την καημένη την είχε χτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο και προσπαθώντας να φύγει εγκατέλειψε κουρασμένη κάπου ανάμεσα στις κυψέλες. Ηταν και γέρικη και ταλαιπωρημένη, δε κατάφερε να συνέλθει από το τροχαίο.
Το ξέστρο χρησίμευσε και ως σκαπτικό εργαλείο αυτή τη φορά για να αποκτήσουμε και έναν μακάβριο συγκάτοικο στο βουνό.
Και φυσικά η φωτογραφική δεν είχε μπαταρία τη στιγμή που την χρειαζόμουν(ο γνωστός νόμος του Μέρφυ). Γι αυτό λοιπόν ας απολαύσουμε τον μεγάλο Jimmy...

7 σχόλια:

Beekeeper είπε...

κοιτα συμπτωση...Εχω κι εγω νεκρο γειτονα... εχω θαψει τον γατο μου λιγο πιο διπλα απο τα μελισσια.
Λοιπον η αλεπου ειναι εξαιρετικα παρεξηγημενο πραγμα. Πρωτον ειναι τρομερα φιλικες και μπορεις αν της φερθεις καλα μπορεις να την κανεις φιλη αι να την ταιζεις τακτικα σα σκυλο κλπ. Το δυσκολο ειναι να κατσει να την χαιδεψεις.

Αυτο που θελει προσοχη ειναι μην παρεις θαρρος και αρχισεις να απλωνεις χερια. Πανω απο ολα ειναι αγριο ζωωο. Ειδκα στην δικια σου που ηταν και τραυματιμσενη θα ηταν πολυ επικινδυνο.

Οι αλεπουδες ειναι ο νουμερο ενα φορεα λυσσας. Αν τυχει και σε δαγκωσει η γρατσουνισει πρεπει αμεσα να πας σε γιατρο.

BeeHappy είπε...

Αφού δεν ήταν με δυο ποδάρια λίγο το κακό.
Καλές και τσαχπίνες οι αλεπές αλλά έχουν ταράξει όλα τα κοτέτσια των φίλων.
Τις δικές μου μάλιστα (τις κότες)τις αφήνω να κοιμούνται πάνω σ' ένα δέντρο, το παίζω ψύχραιμος ακόμα μιας και δεν πιστεύω ότι θα ξεψαρώσει τόσο η πονηρή αν και έχω ακούσει ακόμα και για αλεπού στην παραλία.

Yorgos είπε...

Οντως καταπληκτικό ζώο!
Στην πονηράδα συναγωνίζονται τον άνθρωπο, με ιδιαίτερη αδυναμία τις επισκέψεις μετα γεύματος στα κοτέτσια. Πρωτότυπη μέθοδος η κότα ακροβάτης Βασίλη!
Ευτυχώς που δε τη βρήκα ζωντανή Κώστα. Δεν ήξερα ότι φέρει λύσσα.Θα το έκανα το λάθος σίγουρα...

manos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
manos είπε...

Ωραιο τραγουδακι εβαλες

Yorgos είπε...

Αλλο πάλι και τούτο!!!
Εγω δεν διέγραψα ποτέ σχόλιο και εδώ εμφανίζεται να έχω διαγράψει του Μάνου. Ελα blog στα συγκαλά σου!!!

manos είπε...

εγω το εκανα γιατι ξεχασα να μαρκαρω το σημειο για να μου ερχονται τα επομενα σχολια με email
kai to ξαναεγραψα παρακατω το κειμενο μου
συγνωμη για την αναστατωση